Gelieve javascript te activeren.

Ontdek de reviews van klanten van Ambachtelijke Slagerij Verheyden in Herent.

Klik hier om zelf een review te schrijven

Joke... 10 Review door Josephine op 2018-01-03
Vriendelijke bediening... 9 Review door Gert op 2017-12-31
super beenhouwerij, bediening ze... 10 Review door Kristel op 2017-12-29
De vriendelijkheid zelve en supe... 10 Review door Anna op 2017-12-28
ruime keus zeer goede kwalite... 9 Review door Georges op 2017-12-28
Altijd met de glimlach. Dus een... 10 Review door ERIK op 2017-12-28
Biedt kwaliteitswaar aan en is v... 10 Review door Mark op 2017-12-24
Super vriendelijke bediening, ui... 10 Review door Leonie op 2017-12-22
steeds met een glimlach ontvange... 9,5 Review door Frans op 2017-12-20
goede en vriendelijke bediening... 9,5 Review door Liliane op 2017-12-15
Om reviews en een score te geven voor de klantvriendelijkheid van een KMO moet je in de zaak geweest zijn en een rieviewkaartje gekregen hebben met een uniek loginnummer op. Je kunt dus niet zomaar aan iedere handelaar een review geven.

Heb je een review gegeven en staat die er niet bij? Hier zijn enkele mogelijke oorzaken.
  • Je hebt je e-mailadres nog niet bevestigd.
  • Je review was niet uniek. Als iemand al eens "Goed bezig!" of "Vriendelijk" als review gegeven heeft dan tonen we een duplicaat hiervan niet. Dit om spamming op de reviewpagina's te vermijden. Best is dat je een meer uitgebreide en unieke motivatie geeft. De score die je geeft wordt wel meegerekend voor de berekening van de klantvriendelijkheid van die kmo en de award Vriendelijkste Handelaar van de gemeente, ook al is dus je review niet zichtbaar door duplicatie.
  • Bij imagoschadelijke reviews zal de handelaar ervoor kunnen kiezen een review te verbergen. De negatieve review blijft wel altijd bestaan. Wat de handelaar niet kan is de score die de reviewer gegeven heeft laten verdwijnen. Alle scores, positief of negatief, zichtbaar of onzichtbaar worden meegerekend in de berekeningen voor de Vriendelijke Handelaar.