Reviews voor Milkbar Vanessa
Ontdek de reviews van klanten van Milkbar Vanessa in Herenthout.
Klik hier om zelf een review te schrijven
Scoremotivatie
Zeer lekker ijs in allerlei kleuren en smaken en zeer vriendelijk personeel en voldoende keuze en een leuk en gezellig terras waar je aangenaam kan genieten
Review door Rudi op 2023-12-01
Zeer lekker ijs in allerlei kleuren en smaken en zeer vriendelijk personeel en voldoende keuze en een leuk en gezellig terras waar je aangenaam kan genieten
Review door Rudi op 2023-12-01
Scoremotivatie
De beste ijskreem en een stemmig ijssalon. Topvriendelijke bediening en een toffe keuze aan snoeperij. Een gevaarlijk adresje voor de slanke lijn! Haha.
Review door Henri op 2023-05-13
De beste ijskreem en een stemmig ijssalon. Topvriendelijke bediening en een toffe keuze aan snoeperij. Een gevaarlijk adresje voor de slanke lijn! Haha.
Review door Henri op 2023-05-13
Scoremotivatie
Heerlijk ijs, overheerlijke slagroom en zeer goede service!! We komen hier bijna elke week, ook in de winter… en dat voor een ijssalon, dat wil toch al iets zeggen denk ik dan.
Review door Tina op 2023-04-18
Heerlijk ijs, overheerlijke slagroom en zeer goede service!! We komen hier bijna elke week, ook in de winter… en dat voor een ijssalon, dat wil toch al iets zeggen denk ik dan.
Review door Tina op 2023-04-18
Scoremotivatie
Zet zich met hart en ziel in voor haar zaak en zet een familietraditie verder!Het verkopen van ijs zit in haar DNA.
Review door Carine op 2023-03-17
Zet zich met hart en ziel in voor haar zaak en zet een familietraditie verder!Het verkopen van ijs zit in haar DNA.
Review door Carine op 2023-03-17
Scoremotivatie
Alles prima / bediening, lekkere producten, heel vriendelijke bediening, goed verzorgd interieur en heel gezellig zitten. Prijs kwaliteit zeker in orde. Voor herhaling vatbaar.
Review door Marthe op 2023-03-13
Alles prima / bediening, lekkere producten, heel vriendelijke bediening, goed verzorgd interieur en heel gezellig zitten. Prijs kwaliteit zeker in orde. Voor herhaling vatbaar.
Review door Marthe op 2023-03-13
Scoremotivatie
Super lekkere producten, gezellig interieur en vriendelijke bediening. Het voelt heel huiselijk, mij zie je zeker nog meer terug kome. Top!
Review door Britt op 2023-03-13
Super lekkere producten, gezellig interieur en vriendelijke bediening. Het voelt heel huiselijk, mij zie je zeker nog meer terug kome. Top!
Review door Britt op 2023-03-13
Scoremotivatie
Ik wens ze veel geluk in hun nieuwe zaak in het dorp
Review door Gerda op 2020-12-20
Ik wens ze veel geluk in hun nieuwe zaak in het dorp
Review door Gerda op 2020-12-20
Over product/dienst
Altijd lekker! Ook zeer mooie en originele ijstaarten.
Review door Sophie op 2018-06-08
Altijd lekker! Ook zeer mooie en originele ijstaarten.
Review door Sophie op 2018-06-08
Scoremotivatie
Altijd een plezier om een ijsje te eten bij Vanessa! Niet alleen lekker ijs, maar zeer geslaagd totaalconcept!
Review door Sophie op 2018-06-08
Altijd een plezier om een ijsje te eten bij Vanessa! Niet alleen lekker ijs, maar zeer geslaagd totaalconcept!
Review door Sophie op 2018-06-08
Scoremotivatie
heel vriendelijk
Tips voor de handelaar
niet nodig, doe zo verder Vanessa.
Over de verkoper
Vanessa geeft duidelijke uitleg bij de verschillende soorten ijs. goed bezig...
Review door Godelieve op 2018-06-01
heel vriendelijk
Tips voor de handelaar
niet nodig, doe zo verder Vanessa.
Over de verkoper
Vanessa geeft duidelijke uitleg bij de verschillende soorten ijs. goed bezig...
Review door Godelieve op 2018-06-01
Heb je een review gegeven en staat die er niet bij? Hier zijn enkele mogelijke oorzaken.
- Je hebt je e-mailadres nog niet bevestigd. Klik hier om je verificatie opnieuw te doen
- Je review was niet uniek. Als iemand al eens "Goed bezig!" of "Vriendelijk" als review gegeven heeft dan tonen we een duplicaat hiervan niet. Dit om spamming op de reviewpagina's te vermijden. Best is dat je een meer uitgebreide en unieke motivatie geeft. De score die je geeft wordt wel meegerekend voor de berekening van de klantvriendelijkheid van die kmo en de award Vriendelijkste Handelaar van de gemeente, ook al is dus je review niet zichtbaar door duplicatie.
- Bij imagoschadelijke reviews zal de handelaar ervoor kunnen kiezen een review te verbergen. De negatieve review blijft wel altijd bestaan. Wat de handelaar niet kan is de score die de reviewer gegeven heeft laten verdwijnen. Alle scores, positief of negatief, zichtbaar of onzichtbaar worden meegerekend in de berekeningen voor de Vriendelijkste Handelaar.