Altijd een vriendelijk en warm onthaal....
G
Gerd
2017-11-09
2017-11-09
4.8
Beoordeling van 4.8/5
Scoremotivatie
Altijd een vriendelijk en warm onthaal. Ik waardeer de mooi, verzorgde boeketten en het persoonlijk contact.




