Kom je in deze winkel een vriendelijke...
M
Mady
2018-06-30
2018-06-30
4.5
Beoordeling van 4.5/5
Scoremotivatie
Kom je in deze winkel een vriendelijke goeie dag kan er steeds vanaf, een vraag over bloemen of een plant over benodigdheden voor bloemschikken of een bloemstukje dat nog gemaakt moet worden, wordt met veel liefde voor de klant gemaakt kortom steeds een heel fijn onthaal . dank aan de medewerkers van
deze bloemwinkel 'Het Blommeke'
Over de ontvangst
deze mensen staan steeds klaar om de klant van dienst te zijn
Over het interieur
een beetje uitbereiding om alles nog meer tot zijn recht te laten komen




