Steeds vriendelijk, bloemen bestellen naar wens is...
C
Chantal
2017-12-26
2017-12-26
4.8
Beoordeling van 4.8/5
Scoremotivatie
Steeds vriendelijk, bloemen bestellen naar wens is geen probleem, goede uitleg en heeft een mooi assortiment van snijbloemen en bloemstukken. Bovendien kleine maar zeer sfeervolle winkel eender welk seizoen !
Over de ontvangst
zie hierboven
Over het interieur
zie hierboven
Over product/dienst
geen klagen over versheid van bloemen en ook wat de prijs betreft .
Over de service
zie hierboven




