C
Chantal
2017-12-26
4.8 Beoordeling van 4.8/5

Scoremotivatie
Steeds vriendelijk, bloemen bestellen naar wens is geen probleem, goede uitleg en heeft een mooi assortiment van snijbloemen en bloemstukken. Bovendien kleine maar zeer sfeervolle winkel eender welk seizoen !

Over de ontvangst
zie hierboven

Over het interieur
zie hierboven

Over product/dienst
geen klagen over versheid van bloemen en ook wat de prijs betreft .

Over de service
zie hierboven

Schrijf zelf een review over Het Blomke Meer info Het Blomke »