A
Anoniem
2018-04-05
4.8 Beoordeling van 4.8/5

Over de ontvangst
Vriendelijk onthaal!

Over het interieur
Prachtig ingerichte zaak, heel gezellig en verzorgd interieur!

Over product/dienst
Kwaliteitsvolle planten en bloemen, heel erg verzorgd!

Over de service
Snelle bediening, mooie, smaakvolle verpakking, perfect passend bij het gekochte artikel!

Over de verkoper
Alles tip-top in orde! Aan te bevelen adres!

Schrijf zelf een review over Het Blomke Meer info Het Blomke »