A
Anoniem
2018-06-07
4.6 Beoordeling van 4.6/5

Over de ontvangst
Heel vriendelijk. We werden direct begroet toen we binnenkwamen. Ze vroeg ook direct of dat ze kon helpen. Ik kijk persoonlijk eerst wat rond voor ik hulp vraag. Maar ze was heel vriendelijk toen ik zei dat ik eerst wou rondkijken.

Over het interieur
Binnenkant was kleurrijk en gezellig gedecoreerd met lichtjes, kaarsen en andere zaken die je ook kon kopen. Het rook er ook heel lekker. Misschien iets te sterk voor mij. Maar dat is mijn persoonlijke voorkeur.

Over product/dienst
Ik was helemaal tevreden. Verkoopster was eerlijk wanneer ik haar mening vroeg en was niet uit op zoveel mogelijk verkoop. Ik was heel blij met mijn bloemen. Ze was ook heel creatief bij het samenstellen en stak er duidelijk moeite in. Ook de prijs viel heel goed mee.

Over de service
Ik ben heel tevreden. Hier heb ik niks op aan te merken.

Over de verkoper
Heel vriendelijk, behulpzaam en deed haar job duidelijk met veel plezier.

Schrijf zelf een review over Het Blomke Meer info Het Blomke »