Wij zijn in de winkel altijd heel...
C
Chris
2016-04-24
2016-04-24
5
Beoordeling van 5/5
Scoremotivatie
Wij zijn in de winkel altijd heel vriendelijk ontvangen, we kregen tussendoor zelfs een extra bloemetje mee !
Tips voor de handelaar
Als ze zo verder doen dan hoeven ze voor mij helemaal niet te veranderen, doe zo voort !




