C
Chris
2016-11-18
4.5 Beoordeling van 4.5/5

Scoremotivatie
Je wordt hier iedere keer heel vriendelijk ontvangen en een praatje kan er altijd af, ook daarom ga ik graag terug naar dezelfde handelaar. En de creaties zijn telkens heel mooi, bedankt daarvoor !

Tips voor de handelaar
\'k Zou niet weten wat te zetten als suggestie, ze doen er al alles aan om het de klant naar de zin te maken, ook al is de winkel niet echt groot te noemen, toch zit er een heleboel binnen . . .

Schrijf zelf een review over Het Blomke Meer info Het Blomke »