C
Chris
2017-11-03
5 Beoordeling van 5/5

Scoremotivatie
Je word er altijd met de glimlach ontvangen en vaak kan er ook wel een percentje af als je een goede klant bent, ook dat telt mee. Vooral de goede kwaliteit van zijn bloemen doet de mensen terug stappen naar dezelfde winkel, 'k ga er gewoon graag naartoe en heb ik niks nodig wil ik ook nog wel eens aan de vitrine gaan kijken en naar de planten die buiten staan. Je kan er ook gewoon vrijblijvend een vraag stellen over de ene of andere plant of bloem, nooit zullen ze je raar bekijken, steeds even vriendelijk en dat doet een mens zijn hart vaak plezier om er te komen.

Schrijf zelf een review over Het Blomke Meer info Het Blomke »