Iedere keer word ik heel vriendelijk ontvangen....
J
Johan
2016-04-13
2016-04-13
5
Beoordeling van 5/5
Scoremotivatie
Iedere keer word ik heel vriendelijk ontvangen. Het is het personeel nooit te veel de nodige inlichtingen te geven en te helpen
bij het zoeken van mooie bloemenruikers of planten. Bedankt daarvoor.




