L
Louis
2017-04-29
4.5 Beoordeling van 4.5/5

Over de ontvangst
Steeds een hartelijk onthaal, een vriendelijke goedendag .

Over het interieur
prachtig interieur inrichting steeds aangepast aan de seizoenen en feestdagen

Over product/dienst
super mooie , verzorgde en verse bloemen en planten? Groot aanbod van bloemstukken, planyten en snijbloemen, vazen en beeldjes.

Over de service
steeds met de glimlach en niets is teveel gevraagd.

Over de verkoper
zowel het personeel als de uitbater zijn super vriendelijk, gedienstig en steeds blijgezind.

Schrijf zelf een review over Het Blomke Meer info Het Blomke »