L
Louis
2018-04-11
5 Beoordeling van 5/5

Scoremotivatie
Enorm vriendelijke ontvangst en bediening. Mooie siertsukjes en bloemstukjes en steeds zeer verse snijbloemen. En bovendien aan gunstige prijzen. Voldoende parking op 25 m afstand . Goed bereikbaar. Mooie etalage ; steeds mooi versiert naargelang het seizoen of de feestdagen van het jaar.

Schrijf zelf een review over Het Blomke Meer info Het Blomke »