Enorm vriendelijke ontvangst en bediening. Mooie siertsukjes...
L
Louis
2018-04-11
2018-04-11
5
Beoordeling van 5/5
Scoremotivatie
Enorm vriendelijke ontvangst en bediening. Mooie siertsukjes en bloemstukjes en steeds zeer verse snijbloemen. En bovendien aan gunstige prijzen. Voldoende parking op 25 m afstand . Goed bereikbaar. Mooie etalage ; steeds mooi versiert naargelang het seizoen of de feestdagen van het jaar.




