De winkel is wat klein bij grote...
K
Karel
2016-04-01
2016-04-01
4.8
Beoordeling van 4.8/5
Scoremotivatie
Altijd vriendelijk, goed advies en mooie bloemen
Tips voor de handelaar
De winkel is wat klein bij grote drukte (Pasen, Valentijn, etc.).




