M
Monique
2018-01-06
5 Beoordeling van 5/5

Scoremotivatie
Elk bezoek aan de winkel is zoveel meer dan bloemen kopen. Je wordt altijd met een glimlach ontvangen ook als het druk is. De bloemen zijn altijd van prima kwaliteit en als je iets speciaal wilt wordt er de grootste moeite gedaan om je dat te bezorgen. Wil je zelf bloemstukken maken bvb voor een feest dan krijg je, indien gewenst, professioneel advies bij de keuze van de geschikte bloemen en groenmaterialen samen met suggesties en tips. Bij een volgend bezoek aan de winkel vraagt men je of alles vlot verlopen is. Echte klantvriendelijkheid!

Schrijf zelf een review over Het Blomke Meer info Het Blomke »