Het Blomke doet nu al hard zijn...
D
Davy
2016-05-08
2016-05-08
5
Beoordeling van 5/5
Scoremotivatie
Ben er supervriendelijk ontvangen ondanks het druk was voor Moederdag de dag erna.... snel geholpen en met een glimlach weer vertrokken met een mooi boeket voor mijn moeder! Ik ga er zeker terug...
Tips voor de handelaar
Het Blomke doet nu al hard zijn best om alle klanten zo snel en zo goed mogelijk te helpen.... het is een kleine winkel met grote keuze aan verse bloemen .... de winkel mocht wat groter zijn / meer ruimte, maar ruimte die er niet is kan je niet toveren dus voor mij een dikke duim...




