D
Davy
2017-04-08
4.9 Beoordeling van 4.9/5

Scoremotivatie
Altijd een glimlach en vriendelijk onthaal door de eigenaar Gert of zijn medewerkster Sandra en de mooiste boeketjes van de omgeving die lang mooi blijven.

Tips voor de handelaar
Alles perfect! Doe zo verder...

Over de ontvangst
zoals reeds hierboven gezegd.... geweldig onthaal als we binnenkomen en deskundig en eerlijk advies over zijn product.

Over het interieur
Super gezellig..... een klein maar gezellige winkelruimte.

Over de verkoper
Wij komen zeker nog eens terug ;)

Schrijf zelf een review over Het Blomke Meer info Het Blomke »