De dame die mij bediende was heel...
M
Martine
2016-05-09
2016-05-09
4.8
Beoordeling van 4.8/5
Scoremotivatie
De dame die mij bediende was heel gedienstig en vriendelijk,bedankte mij en wenste mij een prettige dag




