Ja, je kan wel zeggen dat Gert...
N
Nani
2018-05-08
2018-05-08
5
Beoordeling van 5/5
Scoremotivatie
Ja, je kan wel zeggen dat Gert de vriendelijkste handelaar is van de gemeente Kessel-Lo ! Steeds gedienstig, vriendelijk, slaat graag een babbeltje, is gul. Enz. enz.
Over het interieur
Vooral zijn uitstalraam is steeds origineel, fris en mooi.




