N
Nani
2018-05-08
5 Beoordeling van 5/5

Scoremotivatie
Ja, je kan wel zeggen dat Gert de vriendelijkste handelaar is van de gemeente Kessel-Lo ! Steeds gedienstig, vriendelijk, slaat graag een babbeltje, is gul. Enz. enz.

Over het interieur
Vooral zijn uitstalraam is steeds origineel, fris en mooi.

Schrijf zelf een review over Het Blomke Meer info Het Blomke »