Leuke bloemenwinkel, steeds mooi ingericht en erg...
W
Wout
2018-01-05
2018-01-05
5
Beoordeling van 5/5
Scoremotivatie
Leuke bloemenwinkel, steeds mooi ingericht en erg vriendelijke mensen!
Tips voor de handelaar
Koop zoveel mogelijk ecologisch!
Over de ontvangst
Leuke bloemenwinkel, steeds mooi ingericht en erg vriendelijke mensen!
Over het interieur
Leuke bloemenwinkel, steeds mooi ingericht en erg vriendelijke mensen!
Over product/dienst
Leuke bloemenwinkel, steeds mooi ingericht en erg vriendelijke mensen!
Over de verkoper
Mevrouw en meneer zijn beiden erg vriendelijk




