De winkel is wat klein en men...
Y
Yen
2017-03-22
2017-03-22
4.8
Beoordeling van 4.8/5
Scoremotivatie
Geeft goed advies
Over het interieur
De winkel is wat klein en men kan moeilijk met meer dan 4 personen tegelijk binnen bestellen.
Over product/dienst
Mooie, altijd verse bloemen, en goed verpakt.




