N
Nicole
2017-12-02
5 Beoordeling van 5/5

Scoremotivatie
- je kan er rustig eens rondkijken - zijn altijd vriendelijk en geduldig - maken je boeket of bloemstukje tot een juweeltje

Over de ontvangst
- zijn altijd vriendelijk en maken de mooiste boeketten!

Over het interieur
- het is er altijd gezellig en de kerstdecoratie is top!

Over product/dienst
- zeer tevreden, verpakking streling voor het oog

Over de service
- zeer stipt bij het aan huis bezorgen van bloemstukken

Over de verkoper
- Sandra

Schrijf zelf een review over Het Blomke Meer info Het Blomke »