- je kan er rustig eens rondkijken -...
N
Nicole
2017-12-02
2017-12-02
5
Beoordeling van 5/5
Scoremotivatie
- je kan er rustig eens rondkijken
- zijn altijd vriendelijk en geduldig
- maken je boeket of bloemstukje tot een juweeltje
Over de ontvangst
- zijn altijd vriendelijk en maken de mooiste boeketten!
Over het interieur
- het is er altijd gezellig en de kerstdecoratie is top!
Over product/dienst
- zeer tevreden, verpakking streling voor het oog
Over de service
- zeer stipt bij het aan huis bezorgen van bloemstukken
Over de verkoper
- Sandra




