C
Christina
2017-04-08
4.4 Beoordeling van 4.4/5

Scoremotivatie
altijd vriendelijk en behulpzaam

Over de ontvangst
steeds vriendelijk en tijd voor praatje

Over het interieur
gezellig, maar heel smal, ik ben altijd bang om iets om te stoten

Over product/dienst
bloemstuk vorige week gekocht en nog altijd mooi vers

Schrijf zelf een review over Het Blomke Meer info Het Blomke »