Gezellig, maar heel smal, ik ben altijd...
C
Christina
2017-04-08
2017-04-08
4.4
Beoordeling van 4.4/5
Scoremotivatie
altijd vriendelijk en behulpzaam
Over de ontvangst
steeds vriendelijk en tijd voor praatje
Over het interieur
gezellig, maar heel smal, ik ben altijd bang om iets om te stoten
Over product/dienst
bloemstuk vorige week gekocht en nog altijd mooi vers




