A
Anoniem
2017-04-17
4.5 Beoordeling van 4.5/5

Scoremotivatie
De jongste meneer van de twee zegde helemaal niets toen ik binnenkwam. Ik wachtte geduldig bij de bloemen waarvan hij enkele potten aan het opruimen was. Er kwam geen goeidag of 'hoe kan ik u helpen?'. Toen had ik door dat ik naar de kassa kon waar de dame mij allervriendelijkst hielp. Oef!

Over de ontvangst
Zie hierboven

Over de verkoper
Voor meneer en mevrouw. Slechts 5 voor de jongere meneer.

Schrijf zelf een review over Het Blomke Meer info Het Blomke »