Ontdek de reviews van klanten van Cafetaria Hoge-Blekkerbad in Koksijde.

Klik hier om zelf een review te schrijven

Scoremotivatie
Christel, Philip en topteam van de cafetaria \r\nWat jammer dat we jullie momenteel noodgedwongen ontzettend hard moeten missen! Hopelijk krijgen we in 2021 de vrijheid van het virus terug om met héél veel plezier (en dorst) in jullie zeer gewaardeerde gezelschap te mogen vertoeven! \r\nFijne Feestdagen!!!\r\nFrederique Louis

Review door Frederique op 2020-12-22
Scoremotivatie
beste wensen 2021 voor alle medewerkers in de cafétaria hogeblekker bad en hopelijk een veel beter jaar

Review door Norbert op 2020-12-20
8,3 Prima!...
Scoremotivatie
Prima!

Review door Eline op 2020-10-06
Scoremotivatie
Prettige feestdagen

Review door Jose op 2019-12-28
Scoremotivatie
Vrolijke kerst gelukkig nieuwjaar

Review door Frans op 2019-12-24
Scoremotivatie
Doe zo voort! Altijd vriendelijk onthaald en zin in een spontane babbel! De beste verse soep van de streek??? Jullie dienen ervoor!!! Philippe en Isabelle

Review door Isabelle op 2019-12-21
Scoremotivatie
goe bezig, doe zo verder !

Review door Donald op 2019-12-15
Scoremotivatie
Blijf zo verder doen, jullie zijn supermensen!!!

Review door Frederique op 2019-12-09
Scoremotivatie
Beste cafetaria ten oosten van Greenwich!

Review door Patrick op 2019-12-09
Scoremotivatie
gezellig zitten en goeie bediening en hun droog worstjes super lekker

Review door Norbert op 2019-12-08
Om reviews en een score te geven voor de klantvriendelijkheid van een KMO moet je in de zaak geweest zijn en een rieviewkaartje gekregen hebben met een uniek loginnummer op. Je kunt dus niet zomaar aan iedere handelaar een review geven.

Heb je een review gegeven en staat die er niet bij? Hier zijn enkele mogelijke oorzaken.
  • Je hebt je e-mailadres nog niet bevestigd. Klik hier om je verificatie opnieuw te doen
  • Je review was niet uniek. Als iemand al eens "Goed bezig!" of "Vriendelijk" als review gegeven heeft dan tonen we een duplicaat hiervan niet. Dit om spamming op de reviewpagina's te vermijden. Best is dat je een meer uitgebreide en unieke motivatie geeft. De score die je geeft wordt wel meegerekend voor de berekening van de klantvriendelijkheid van die kmo en de award Vriendelijkste Handelaar van de gemeente, ook al is dus je review niet zichtbaar door duplicatie.
  • Bij imagoschadelijke reviews zal de handelaar ervoor kunnen kiezen een review te verbergen. De negatieve review blijft wel altijd bestaan. Wat de handelaar niet kan is de score die de reviewer gegeven heeft laten verdwijnen. Alle scores, positief of negatief, zichtbaar of onzichtbaar worden meegerekend in de berekeningen voor de Vriendelijkste Handelaar.