Ontdek de reviews van klanten van Tuincentrum Vandeputte in Kruishoutem.

Klik hier om zelf een review te schrijven

Scoremotivatie
Zeer vriendelijk en steeds bereid om de klanten voldoende vakbekwame uitleg te geven. Zeer sociaal voelend en medelevend in moeilijke momenten.

Tips voor de handelaar
Doe zo verder !! In de grote tuincentra wordt men steeds onpersoonlijk behandeld en bedrogen omdat alleen het omzetcijfer belangrijk is en niet de klant !!

Review door Filp op 2016-12-15
Scoremotivatie
altijd attent en vriendelijk en helpend zonder aan te dringen

Tips voor de handelaar
doe zo verder

Review door Koen op 2016-12-12
Scoremotivatie
Altijd bereid met raad en daad en de vriendelijkheid nemen we er graag bij.

Review door Raf op 2016-12-04
Scoremotivatie
altijd vriendelijk en bereid tot uitleg en hulp bij keuze

Review door Raf op 2016-12-04
Scoremotivatie
vriendelijk

Review door Marie-Jeanne op 2016-12-04
Scoremotivatie
Altijd behulpzaam om te helpen

Review door Marie-Jeanne op 2016-12-04
Scoremotivatie
altijd paraat met raad en daad

Review door Luc op 2016-12-03
Scoremotivatie
vriendelijk en hulpvaardig (helpen bij ter plaatse verpotten van aangekochte planten)

Tips voor de handelaar
prijs voor het verpotten vooraf vermelden

Review door Marie R op 2016-06-27
Scoremotivatie
steeds bereid om goede tips te geven, en kwalitatieve produkten

Tips voor de handelaar
Bij betaling van Bancontact is het minimum aankoopbedrag € 20,-; Dit is niet klantvriendelijk

Review door Christine op 2016-06-13
Scoremotivatie
Vriendelijke bedining

Review door Krystyna op 2016-05-31
Om reviews en een score te geven voor de klantvriendelijkheid van een KMO moet je in de zaak geweest zijn en een rieviewkaartje gekregen hebben met een uniek loginnummer op. Je kunt dus niet zomaar aan iedere handelaar een review geven.

Heb je een review gegeven en staat die er niet bij? Hier zijn enkele mogelijke oorzaken.
  • Je hebt je e-mailadres nog niet bevestigd. Klik hier om je verificatie opnieuw te doen
  • Je review was niet uniek. Als iemand al eens "Goed bezig!" of "Vriendelijk" als review gegeven heeft dan tonen we een duplicaat hiervan niet. Dit om spamming op de reviewpagina's te vermijden. Best is dat je een meer uitgebreide en unieke motivatie geeft. De score die je geeft wordt wel meegerekend voor de berekening van de klantvriendelijkheid van die kmo en de award Vriendelijkste Handelaar van de gemeente, ook al is dus je review niet zichtbaar door duplicatie.
  • Bij imagoschadelijke reviews zal de handelaar ervoor kunnen kiezen een review te verbergen. De negatieve review blijft wel altijd bestaan. Wat de handelaar niet kan is de score die de reviewer gegeven heeft laten verdwijnen. Alle scores, positief of negatief, zichtbaar of onzichtbaar worden meegerekend in de berekeningen voor de Vriendelijkste Handelaar.