Ontdek de reviews van klanten van Visdelicatessen de Kottens in Middelkerke.

Klik hier om zelf een review te schrijven

Scoremotivatie
Beste wensen voor het nieuwe jaar!!

Review door Cathy op 2021-12-22
Scoremotivatie
Dit is pure top visdelicatesse. De slaatjes, de fruit de mer, de vissoep, ... Alles is op en top verzorgd en smaakt heerlijk. De bediening is tevens super, wat een hulpvaardigheid en vriendelijkheid ! Doe zo verder !

Review door Jerry op 2021-08-09
Scoremotivatie
Super bediening en lekkere vis :-)

Review door Stefanie op 2021-07-21
Scoremotivatie
perfect, lekker, vriendelijk... gewoonweg top

Review door Cindy op 2021-07-20
Scoremotivatie
Super vriendelijke heren. Nette winkel, heel lekkere vis.

Review door Nadine op 2021-07-20
Scoremotivatie
Wat een team en super verse visgerechten

Review door Dirk op 2021-07-17
Scoremotivatie
Patron toujours attentif et qui connaît sa clientèle. Lui proposant des poissons, crustacés d'une fraîcheur exceptionnelle et des préparations fines de grande qualité :)

Review door Emmanuelle Marie op 2021-07-12
Scoremotivatie
Poissonnerie De Kottens Professionnalisme, propreté, produits de grande qualité et super frais

Review door Emmanuelle op 2021-07-12
Scoremotivatie
Al 4 jaar ben ik trouwe klant bij de Kottens. Max is super vriendelijk en het aanbod is altijd vers en heerlijk. Ze hebben de beste Bouillabaise van de kust. Een echte aanrader!

Review door Martine op 2021-07-12
Scoremotivatie
Super vers en altijd vriendelijk ?

Review door Max op 2021-07-05
Om reviews en een score te geven voor de klantvriendelijkheid van een KMO moet je in de zaak geweest zijn en een rieviewkaartje gekregen hebben met een uniek loginnummer op. Je kunt dus niet zomaar aan iedere handelaar een review geven.

Heb je een review gegeven en staat die er niet bij? Hier zijn enkele mogelijke oorzaken.
  • Je hebt je e-mailadres nog niet bevestigd. Klik hier om je verificatie opnieuw te doen
  • Je review was niet uniek. Als iemand al eens "Goed bezig!" of "Vriendelijk" als review gegeven heeft dan tonen we een duplicaat hiervan niet. Dit om spamming op de reviewpagina's te vermijden. Best is dat je een meer uitgebreide en unieke motivatie geeft. De score die je geeft wordt wel meegerekend voor de berekening van de klantvriendelijkheid van die kmo en de award Vriendelijkste Handelaar van de gemeente, ook al is dus je review niet zichtbaar door duplicatie.
  • Bij imagoschadelijke reviews zal de handelaar ervoor kunnen kiezen een review te verbergen. De negatieve review blijft wel altijd bestaan. Wat de handelaar niet kan is de score die de reviewer gegeven heeft laten verdwijnen. Alle scores, positief of negatief, zichtbaar of onzichtbaar worden meegerekend in de berekeningen voor de Vriendelijkste Handelaar.