Het is altijd fijn om bij jullie...
S
Shauny
2016-12-28
2016-12-28
5
Beoordeling van 5/5
Scoremotivatie
Het is altijd fijn om bij jullie langs te komen, als is het maar voor een koffie of kom je lunchen, jullie zijn altijd even vriendelijk, vlotte bediening, super mensen!







