Vreselijke service als je een vrouw bent....
A
Anoniem
2025-03-27
2025-03-27
0.5
Beoordeling van 0.5/5
Scoremotivatie
vreselijke service als je een vrouw bent. wat is dit een brutale man die koen!
gelukkig heeft hij, al zegt hij het zelf, klanten genoeg.





