Vreselijke service als je een vrouw bent....

A
Anoniem
2025-03-27
0.5 Beoordeling van 0.5/5

Scoremotivatie
vreselijke service als je een vrouw bent. wat is dit een brutale man die koen! gelukkig heeft hij, al zegt hij het zelf, klanten genoeg.

Schrijf zelf een review over Tankstation Koen Meer info Tankstation Koen »