Ontdek de reviews van klanten van De Fruithoek in Poperinge.

Klik hier om zelf een review te schrijven

Scoremotivatie
Topservice

Tips voor de handelaar
Al Toppie op vandaag

Review door Greet op 2017-04-08
Scoremotivatie
heel klantvriendelijke mensen

Review door Marcel op 2017-04-06
Scoremotivatie
zeer vriendelijk

Review door Charlotte op 2017-04-06
Scoremotivatie
Altijdvriendelijk ,goede uitleg ,en goede kwaliteit

Review door Maria op 2017-04-01
Scoremotivatie
vriendelijke en vlotte afhandeling

Review door CELESTINA op 2017-03-29
Scoremotivatie
correct vriendelijk

Over de ontvangst
letterlijk open deur

Over het interieur
zeer nette winkel

Over product/dienst
iets duurder doch kwaliteit

Over de service
genoeg personeel voor vlotte bediening

Over de verkoper
vlugge bediening

Review door Philippe op 2017-03-24
Scoremotivatie
Altijd vriendelijk en je mag alles vragen alles kan

Review door Paul op 2017-03-23
Scoremotivatie
Zeer vriendelijke en gedienstige mensen.

Over de ontvangst
Altijd vriendelijk goeiedag bij het binnenkomen.

Over het interieur
Volledig geslaagde vernieuwing van winkel.

Review door FRANS op 2017-03-22
Scoremotivatie
Vriendelijk,behulpzaam, efenaf perfect

Review door op 2017-03-18
Scoremotivatie
Vlotte bediening .vriendelijk

Review door Nancy op 2017-01-12
Om reviews en een score te geven voor de klantvriendelijkheid van een KMO moet je in de zaak geweest zijn en een rieviewkaartje gekregen hebben met een uniek loginnummer op. Je kunt dus niet zomaar aan iedere handelaar een review geven.

Heb je een review gegeven en staat die er niet bij? Hier zijn enkele mogelijke oorzaken.
  • Je hebt je e-mailadres nog niet bevestigd. Klik hier om je verificatie opnieuw te doen
  • Je review was niet uniek. Als iemand al eens "Goed bezig!" of "Vriendelijk" als review gegeven heeft dan tonen we een duplicaat hiervan niet. Dit om spamming op de reviewpagina's te vermijden. Best is dat je een meer uitgebreide en unieke motivatie geeft. De score die je geeft wordt wel meegerekend voor de berekening van de klantvriendelijkheid van die kmo en de award Vriendelijkste Handelaar van de gemeente, ook al is dus je review niet zichtbaar door duplicatie.
  • Bij imagoschadelijke reviews zal de handelaar ervoor kunnen kiezen een review te verbergen. De negatieve review blijft wel altijd bestaan. Wat de handelaar niet kan is de score die de reviewer gegeven heeft laten verdwijnen. Alle scores, positief of negatief, zichtbaar of onzichtbaar worden meegerekend in de berekeningen voor de Vriendelijkste Handelaar.