Reviews voor Schoonheidsverzorging Ambrosia
Ontdek de reviews van klanten van Schoonheidsverzorging Ambrosia in Tienen.
Klik hier om zelf een review te schrijven
Scoremotivatie
Wij wensen jullie bij deze een fantastisch eind jaar en een schitterend 2020 en vooral een goede gezondheid
Review door Myriam op 2019-12-27
Wij wensen jullie bij deze een fantastisch eind jaar en een schitterend 2020 en vooral een goede gezondheid
Review door Myriam op 2019-12-27
Scoremotivatie
een gezellig kerstfeest en gelukkig nieuwjaar .. en 2020 brengt veel veranderingen die positief zijn....een nieuwe start..geniet ervan ..je verdient dit
Review door Rita op 2019-12-23
een gezellig kerstfeest en gelukkig nieuwjaar .. en 2020 brengt veel veranderingen die positief zijn....een nieuwe start..geniet ervan ..je verdient dit
Review door Rita op 2019-12-23
Scoremotivatie
Eerst nog een paar straffe weken met veel verzorgingen omdat je dat zo goed doet en dan heel fijne eindejaarsfeesten!
Review door Vanessa op 2019-12-09
Eerst nog een paar straffe weken met veel verzorgingen omdat je dat zo goed doet en dan heel fijne eindejaarsfeesten!
Review door Vanessa op 2019-12-09
Scoremotivatie
Wens haar nog heel veel succes voor de komende jaren.
Review door op 2019-12-07
Wens haar nog heel veel succes voor de komende jaren.
Review door op 2019-12-07
Scoremotivatie
supervriendelijk, goede behandeling, natuurlijke producten, aangename sfeer
Review door Nicole op 2019-11-13
supervriendelijk, goede behandeling, natuurlijke producten, aangename sfeer
Review door Nicole op 2019-11-13
Scoremotivatie
Stipt, steeds vriendelijke ontvangst en tis fijn om hier een begrijpend woordje te kunnen doen .
Review door Mathieu op 2019-11-05
Stipt, steeds vriendelijke ontvangst en tis fijn om hier een begrijpend woordje te kunnen doen .
Review door Mathieu op 2019-11-05
Scoremotivatie
Uiterst vriendelijk ,altijd een plezier om bij Ambrosia langs te komen !!
Review door An op 2019-10-28
Uiterst vriendelijk ,altijd een plezier om bij Ambrosia langs te komen !!
Review door An op 2019-10-28
Scoremotivatie
Steeds met de glimlach op gezicht klaar om de klanten te helpen.
Review door Mario op 2019-10-26
Steeds met de glimlach op gezicht klaar om de klanten te helpen.
Review door Mario op 2019-10-26
Scoremotivatie
Ingrid is altijd even vriendelijk. Ze werkt alles heel bekwaam af.
Review door Erna op 2019-10-18
Ingrid is altijd even vriendelijk. Ze werkt alles heel bekwaam af.
Review door Erna op 2019-10-18
Scoremotivatie
Zeer vriendelijk ontvangen, ging langs voor voetreflexologie. Nadien zeer ontspannen, wat ze aanhaalde van problemen lichamelijk klopte stuk voor stuk. Ze is zeer bekwaam in haar vak
Review door Diane op 2019-10-18
Zeer vriendelijk ontvangen, ging langs voor voetreflexologie. Nadien zeer ontspannen, wat ze aanhaalde van problemen lichamelijk klopte stuk voor stuk. Ze is zeer bekwaam in haar vak
Review door Diane op 2019-10-18
Heb je een review gegeven en staat die er niet bij? Hier zijn enkele mogelijke oorzaken.
- Je hebt je e-mailadres nog niet bevestigd. Klik hier om je verificatie opnieuw te doen
- Je review was niet uniek. Als iemand al eens "Goed bezig!" of "Vriendelijk" als review gegeven heeft dan tonen we een duplicaat hiervan niet. Dit om spamming op de reviewpagina's te vermijden. Best is dat je een meer uitgebreide en unieke motivatie geeft. De score die je geeft wordt wel meegerekend voor de berekening van de klantvriendelijkheid van die kmo en de award Vriendelijkste Handelaar van de gemeente, ook al is dus je review niet zichtbaar door duplicatie.
- Bij imagoschadelijke reviews zal de handelaar ervoor kunnen kiezen een review te verbergen. De negatieve review blijft wel altijd bestaan. Wat de handelaar niet kan is de score die de reviewer gegeven heeft laten verdwijnen. Alle scores, positief of negatief, zichtbaar of onzichtbaar worden meegerekend in de berekeningen voor de Vriendelijkste Handelaar.