Reviews voor Schoonheidsverzorging Ambrosia
Ontdek de reviews van klanten van Schoonheidsverzorging Ambrosia in Tienen.
Klik hier om zelf een review te schrijven
Scoremotivatie
Ambrosia, Dit is een dame die alle respect verdiend. Ondanks het zware verleden steeds vriendelijk en open voor haar klanten. Daar kunnen er heel veel een voorbeeld aan nemen. chapeau !
Review door Odette op 2019-10-11
Ambrosia, Dit is een dame die alle respect verdiend. Ondanks het zware verleden steeds vriendelijk en open voor haar klanten. Daar kunnen er heel veel een voorbeeld aan nemen. chapeau !
Review door Odette op 2019-10-11
Scoremotivatie
Je voelt je herboren na een gezichtsbehandeling .
Review door Anja op 2019-01-10
Je voelt je herboren na een gezichtsbehandeling .
Review door Anja op 2019-01-10
Scoremotivatie
vriendelijk onthaal, je gaat met een goed gevoel naar huis
Review door Marie-Jose op 2018-12-28
vriendelijk onthaal, je gaat met een goed gevoel naar huis
Review door Marie-Jose op 2018-12-28
Scoremotivatie
Vriendelijk en afgewerkt onderhoud van voeten.
Tips voor de handelaar
Verder klussen
Review door Jean-Pierre op 2016-06-05
Vriendelijk en afgewerkt onderhoud van voeten.
Tips voor de handelaar
Verder klussen
Review door Jean-Pierre op 2016-06-05
Scoremotivatie
Vriendelijk en steeds hoffelijk
Tips voor de handelaar
Doe zo verder, is gelijk aan een mondelinge reclame.
Review door Jean-Pierre op 2016-05-21
Vriendelijk en steeds hoffelijk
Tips voor de handelaar
Doe zo verder, is gelijk aan een mondelinge reclame.
Review door Jean-Pierre op 2016-05-21
Scoremotivatie
Ingrid is altijd supervriendelijk en elke verzorging is aangenaam!
Review door Annelies op 2016-05-12
Ingrid is altijd supervriendelijk en elke verzorging is aangenaam!
Review door Annelies op 2016-05-12
Scoremotivatie
uitstekende verzorging, vriendelijk, aangename sfeer, natuurlijke producten: top!
Review door Bertina op 2016-05-12
uitstekende verzorging, vriendelijk, aangename sfeer, natuurlijke producten: top!
Review door Bertina op 2016-05-12
Scoremotivatie
Ondanks persoonlijke zorgen is Ingrid altijd vriendelijk!
Review door Rita op 2016-04-29
Ondanks persoonlijke zorgen is Ingrid altijd vriendelijk!
Review door Rita op 2016-04-29
Scoremotivatie
Omdat ze heel vriendelijk is
Tips voor de handelaar
Niks op aan te merken
Review door Leen op 2016-04-05
Omdat ze heel vriendelijk is
Tips voor de handelaar
Niks op aan te merken
Review door Leen op 2016-04-05
Scoremotivatie
Altijd super vriendelijke ontvangst, probeert je het zo aangenaam mogelijk te maken, is discreet, behulpzaam, gedienstig. Vaste klant.
Review door op 2016-04-04
Altijd super vriendelijke ontvangst, probeert je het zo aangenaam mogelijk te maken, is discreet, behulpzaam, gedienstig. Vaste klant.
Review door op 2016-04-04
Heb je een review gegeven en staat die er niet bij? Hier zijn enkele mogelijke oorzaken.
- Je hebt je e-mailadres nog niet bevestigd. Klik hier om je verificatie opnieuw te doen
- Je review was niet uniek. Als iemand al eens "Goed bezig!" of "Vriendelijk" als review gegeven heeft dan tonen we een duplicaat hiervan niet. Dit om spamming op de reviewpagina's te vermijden. Best is dat je een meer uitgebreide en unieke motivatie geeft. De score die je geeft wordt wel meegerekend voor de berekening van de klantvriendelijkheid van die kmo en de award Vriendelijkste Handelaar van de gemeente, ook al is dus je review niet zichtbaar door duplicatie.
- Bij imagoschadelijke reviews zal de handelaar ervoor kunnen kiezen een review te verbergen. De negatieve review blijft wel altijd bestaan. Wat de handelaar niet kan is de score die de reviewer gegeven heeft laten verdwijnen. Alle scores, positief of negatief, zichtbaar of onzichtbaar worden meegerekend in de berekeningen voor de Vriendelijkste Handelaar.