Ontdek de reviews van klanten van Lingerie Charis in Tienen.

Klik hier om zelf een review te schrijven

Scoremotivatie
Fantastisch hoe u zich inzet voor uw klanten! Proficiat 🏅

Review door Ingrid op 2023-10-21
Scoremotivatie
Beste wensen, een fijn eindejaar en een veel beter 2023

Review door Chris op 2022-12-29
Scoremotivatie
Een enthousiaste zaakvoerster, helpt elke klant verder met de glimlach.

Review door Daisy op 2022-12-23
Scoremotivatie
\r\nDe zaakvoerster staat er steeds met een glimlach, zoekt een oplossing bij elke vraag, geeft koopwaar mee om te passen, ... Ik kom steeds graag terug!\r\nDoe zo voort, Liesbeth! Fijne feesten.

Review door Carine op 2022-12-23
Scoremotivatie
Liesbeth is altijd zeer vriendelijk en zeer behulpzaam bij het kiezen van lingerie!\r\nTop!?\r\nMyriam \r\n

Review door Myriam op 2022-12-23
Scoremotivatie
Doe zo verder. Steeds met een glimlach.

Review door Maria Jozefa op 2022-12-23
Scoremotivatie
Beste wensen voor het nieuwe jaar! Anita Reymen, Lovenjoel

Review door Anita op 2022-12-13
Scoremotivatie
Top handelaar

Review door Jacqueline op 2022-12-01
Scoremotivatie
Sympathieke knappe dame. Super vriendelijk.

Review door Goedroen op 2022-11-30
Scoremotivatie
Steeds even vriendelijk en behulpzaam, kwaliteitsvolle producten dus de boodschap is: doe gewoon zo verder!

Review door Els op 2022-11-21
Om reviews en een score te geven voor de klantvriendelijkheid van een KMO moet je in de zaak geweest zijn en een rieviewkaartje gekregen hebben met een uniek loginnummer op. Je kunt dus niet zomaar aan iedere handelaar een review geven.

Heb je een review gegeven en staat die er niet bij? Hier zijn enkele mogelijke oorzaken.
  • Je hebt je e-mailadres nog niet bevestigd. Klik hier om je verificatie opnieuw te doen
  • Je review was niet uniek. Als iemand al eens "Goed bezig!" of "Vriendelijk" als review gegeven heeft dan tonen we een duplicaat hiervan niet. Dit om spamming op de reviewpagina's te vermijden. Best is dat je een meer uitgebreide en unieke motivatie geeft. De score die je geeft wordt wel meegerekend voor de berekening van de klantvriendelijkheid van die kmo en de award Vriendelijkste Handelaar van de gemeente, ook al is dus je review niet zichtbaar door duplicatie.
  • Bij imagoschadelijke reviews zal de handelaar ervoor kunnen kiezen een review te verbergen. De negatieve review blijft wel altijd bestaan. Wat de handelaar niet kan is de score die de reviewer gegeven heeft laten verdwijnen. Alle scores, positief of negatief, zichtbaar of onzichtbaar worden meegerekend in de berekeningen voor de Vriendelijkste Handelaar.