Ontdek de reviews van klanten van Lingerie Charis in Tienen.

Klik hier om zelf een review te schrijven

Vriendelijke bediening, heel beh... 10 Review door Myriam op 2021-01-13
Doe zo verder!... 9 Review door Rudi op 2020-12-23
Hopelijk volgend jaar een beter... 10 Review door Chantal op 2020-12-22
Hartelijk dank voor de vriendeli... 10 Review door Chris op 2020-12-20
Doe zo verder. Hele fijne bedien... 10 Review door Danielle op 2020-12-19
Nog fijne feestdagen (corona pro... 9,8 Review door op 2020-12-19
We wensen je een nieuw jaar\r\... 10 Review door Carine op 2020-12-19
Fijn om altijd zo vriendelijk en... 10 Review door Liesbet op 2020-12-18
De allerbeste wensen en tot volg... 10 Review door Gilberte op 2020-12-18
Persoonlijke bediening is top.... 9,7 Review door Dirk op 2020-12-18
Om reviews en een score te geven voor de klantvriendelijkheid van een KMO moet je in de zaak geweest zijn en een rieviewkaartje gekregen hebben met een uniek loginnummer op. Je kunt dus niet zomaar aan iedere handelaar een review geven.

Heb je een review gegeven en staat die er niet bij? Hier zijn enkele mogelijke oorzaken.
  • Je hebt je e-mailadres nog niet bevestigd. Klik hier om je verificatie opnieuw te doen
  • Je review was niet uniek. Als iemand al eens "Goed bezig!" of "Vriendelijk" als review gegeven heeft dan tonen we een duplicaat hiervan niet. Dit om spamming op de reviewpagina's te vermijden. Best is dat je een meer uitgebreide en unieke motivatie geeft. De score die je geeft wordt wel meegerekend voor de berekening van de klantvriendelijkheid van die kmo en de award Vriendelijkste Handelaar van de gemeente, ook al is dus je review niet zichtbaar door duplicatie.
  • Bij imagoschadelijke reviews zal de handelaar ervoor kunnen kiezen een review te verbergen. De negatieve review blijft wel altijd bestaan. Wat de handelaar niet kan is de score die de reviewer gegeven heeft laten verdwijnen. Alle scores, positief of negatief, zichtbaar of onzichtbaar worden meegerekend in de berekeningen voor de Vriendelijkste Handelaar.