Ontdek de reviews van klanten van Lingerie Charis in Tienen.

Klik hier om zelf een review te schrijven

Scoremotivatie
Vriendelijke bediening, heel behulpzaam.

Review door Myriam op 2021-01-13
Scoremotivatie
Hopelijk volgend jaar een beter jaar voor iedereen. Beste wensen!

Review door Chantal op 2020-12-22
Scoremotivatie
Hartelijk dank voor de vriendelijke bediening, leuke babbel. Fijne feesten voor je familie en we houden vol . Gr Chris

Review door Chris op 2020-12-20
Scoremotivatie
Doe zo verder. Hele fijne bediening en pyama\'s van superkwaliteit

Review door Danielle op 2020-12-19
Scoremotivatie
Nog fijne feestdagen (corona proof) en een voorspoedig 2021, een goede gezondheid voor jullie allen

Review door op 2020-12-19
Scoremotivatie
We wensen je een nieuw jaar\r\nbruisend en sprankelend,\r\nstralend en schitterend,\r\ngezond en gelukkig,\r\nzorgeloos en prachtig!\r\n\r\nLieve groetjes van ons allemaal,\r\nCarine en co.

Review door Carine op 2020-12-19
Scoremotivatie
Fijn om altijd zo vriendelijk en behulpzaam ontvangen te worden. Veel succes in het nieuwe jaar.

Review door Liesbet op 2020-12-18
Scoremotivatie
De allerbeste wensen en tot volgend jaar grtj Gilberte

Review door Gilberte op 2020-12-18
Scoremotivatie
Persoonlijke bediening is top.

Review door Dirk op 2020-12-18
Scoremotivatie
Topper! ??

Review door Jeanny op 2020-12-18
Om reviews en een score te geven voor de klantvriendelijkheid van een KMO moet je in de zaak geweest zijn en een rieviewkaartje gekregen hebben met een uniek loginnummer op. Je kunt dus niet zomaar aan iedere handelaar een review geven.

Heb je een review gegeven en staat die er niet bij? Hier zijn enkele mogelijke oorzaken.
  • Je hebt je e-mailadres nog niet bevestigd. Klik hier om je verificatie opnieuw te doen
  • Je review was niet uniek. Als iemand al eens "Goed bezig!" of "Vriendelijk" als review gegeven heeft dan tonen we een duplicaat hiervan niet. Dit om spamming op de reviewpagina's te vermijden. Best is dat je een meer uitgebreide en unieke motivatie geeft. De score die je geeft wordt wel meegerekend voor de berekening van de klantvriendelijkheid van die kmo en de award Vriendelijkste Handelaar van de gemeente, ook al is dus je review niet zichtbaar door duplicatie.
  • Bij imagoschadelijke reviews zal de handelaar ervoor kunnen kiezen een review te verbergen. De negatieve review blijft wel altijd bestaan. Wat de handelaar niet kan is de score die de reviewer gegeven heeft laten verdwijnen. Alle scores, positief of negatief, zichtbaar of onzichtbaar worden meegerekend in de berekeningen voor de Vriendelijkste Handelaar.