Ontdek de reviews van klanten van De Bierhalle in Tremelo.

Klik hier om zelf een review te schrijven

Scoremotivatie
Men wordt steeds snel en vriendelijk geholpen.

Review door Mieke op 2019-12-03
Scoremotivatie
Vriendelijkste service . \r\nZeer mooi aanbod .

Review door op 2019-12-02
Scoremotivatie
Zeer vriendelijk

Review door Hilde op 2019-11-28
Scoremotivatie
Zeer vriendelijk en behulpzaam.

Review door Gert op 2019-11-28
Scoremotivatie
Perfecte en vriendelijke dienstverlening

Review door Hedwige op 2019-11-24
Scoremotivatie
Altijd top dienstverlening

Review door Leo op 2019-11-22
Scoremotivatie
altijd vriendelijk en klaar om te helpen waar nodig.

Review door Christel op 2019-11-17
Scoremotivatie
klant vriendelijk

Review door Martin op 2019-11-15
Scoremotivatie
vriendelijke bediening vlotte service

Review door Nils op 2019-11-12
Scoremotivatie
Je wordt altijd met een grote glimlach ontvangen en ze zijn steeds bereid om te helpen

Review door Anny op 2019-11-10
Om reviews en een score te geven voor de klantvriendelijkheid van een KMO moet je in de zaak geweest zijn en een rieviewkaartje gekregen hebben met een uniek loginnummer op. Je kunt dus niet zomaar aan iedere handelaar een review geven.

Heb je een review gegeven en staat die er niet bij? Hier zijn enkele mogelijke oorzaken.
  • Je hebt je e-mailadres nog niet bevestigd. Klik hier om je verificatie opnieuw te doen
  • Je review was niet uniek. Als iemand al eens "Goed bezig!" of "Vriendelijk" als review gegeven heeft dan tonen we een duplicaat hiervan niet. Dit om spamming op de reviewpagina's te vermijden. Best is dat je een meer uitgebreide en unieke motivatie geeft. De score die je geeft wordt wel meegerekend voor de berekening van de klantvriendelijkheid van die kmo en de award Vriendelijkste Handelaar van de gemeente, ook al is dus je review niet zichtbaar door duplicatie.
  • Bij imagoschadelijke reviews zal de handelaar ervoor kunnen kiezen een review te verbergen. De negatieve review blijft wel altijd bestaan. Wat de handelaar niet kan is de score die de reviewer gegeven heeft laten verdwijnen. Alle scores, positief of negatief, zichtbaar of onzichtbaar worden meegerekend in de berekeningen voor de Vriendelijkste Handelaar.