De meander is een heel gezellig doeningske...
G
Gerard
2021-12-25
2021-12-25
4.7
Beoordeling van 4.7/5
Scoremotivatie
De meander is een heel gezellig doeningske ! Ideaal voor fietsers om een sanitaire stop te maken, en een lekker glaasje te drinken! Keuze uit goede dranken te over! De vriendelijke patron staat steeds klaar om je snel te bedienen. Ons hondje wordt steeds met enkele snoepjes verwelkomd, en kent zijn weg reeds goed er naartoe. De dame in de keuken tovert in korte tijd alle soorten lekkers op je bord! The place to be!
.






