Ontdek de reviews van klanten van De Bloemist by Passie-Flora in Zonhoven.

Klik hier om zelf een review te schrijven

Scoremotivatie
veel geluk met jullie nieuwe zaak!!

Review door Rita op 2020-12-20
Scoremotivatie
Wij bestelde een boeket voor iemand,wij moesten niet kiezen want zij wist wat die persoon graag zag.En het resultaat was verbluffend,exact wat onze persoon graag zag,ik heb het boeket met eigen ogen gezien en het was perfect.De persoon voor wie het was ,was super content en wij natuurlijk ook.Doe zo verder en veel succes in de nieuwe winkel. \r\nGrtj,een tee vreden klant.

Review door Odette op 2020-12-20
Scoremotivatie
De beste wensen voor 2021, doe zo verder bedankt

Review door Agnes op 2020-12-18
Scoremotivatie
Altijd goed advies. Maar vooral het gevoeld dat je niet enkel klant bent maar een soort van thuisvriend! Bravo aan Tanja en haar mama voor de fijne samenwerking!!

Over de verkoper
Tanja

Review door Brigitte op 2019-04-24
Scoremotivatie
Super vriendelijk en hele mooie spulletjes en boeketten .. ook als ze de bloemen die mijn man voor me kocht kwamen aan huis leveren steeds met de glimlach .

Review door Ann op 2019-01-10
Scoremotivatie
Zeer mooie zaak !

Review door Christiane op 2019-01-01
Scoremotivatie
Zeer vriendelijk en behulpzaam

Review door Danielle op 2018-12-22
Scoremotivatie
Vriendelijke bediening en zeer verse bloemen

Review door Cindy op 2018-12-22
Scoremotivatie
Altijd heel vriendelijk! Prachtige bloemen, echte kunstwerkjes!

Review door Michelle op 2016-06-01
Scoremotivatie
Persoonlijke aanpak

Review door Françoise op 2016-05-04
Heb je een review gegeven en staat die er niet bij? Hier zijn enkele mogelijke oorzaken.
  • Je hebt je e-mailadres nog niet bevestigd. Klik hier om je verificatie opnieuw te doen
  • Je review was niet uniek. Als iemand al eens "Goed bezig!" of "Vriendelijk" als review gegeven heeft dan tonen we een duplicaat hiervan niet. Dit om spamming op de reviewpagina's te vermijden. Best is dat je een meer uitgebreide en unieke motivatie geeft. De score die je geeft wordt wel meegerekend voor de berekening van de klantvriendelijkheid van die kmo en de award Vriendelijkste Handelaar van de gemeente, ook al is dus je review niet zichtbaar door duplicatie.
  • Bij imagoschadelijke reviews zal de handelaar ervoor kunnen kiezen een review te verbergen. De negatieve review blijft wel altijd bestaan. Wat de handelaar niet kan is de score die de reviewer gegeven heeft laten verdwijnen. Alle scores, positief of negatief, zichtbaar of onzichtbaar worden meegerekend in de berekeningen voor de Vriendelijkste Handelaar.