Ontdek de reviews van klanten van De Bloemist by Passie-Flora in Zonhoven.

Klik hier om zelf een review te schrijven

Scoremotivatie
Mooi assortiment

Review door Marc op 2023-12-31
Scoremotivatie
Doe zo verder !!!

Review door Carla op 2023-12-31
Scoremotivatie
Beste wensen voor 2024

Review door Erckens op 2023-12-30
Scoremotivatie
Steeds vriendelijk en behulpzaam!

Review door Daisy op 2023-12-29
Scoremotivatie
Bijzonder verse bloemen! Boeketten waar je lang plezier van hebt! \r\nLieve Scheepers

Review door Lieve op 2023-12-28
Scoremotivatie
Gezellige winkel, veel mooie, betaalbare dingen

Review door Viviane op 2023-12-26
Scoremotivatie
Altijd verwonderd door de mooie dingen, altijd met een glimlach naar buiten…! Doe zo voort!!

Review door Astra op 2023-12-24
Scoremotivatie
Top bediening!

Review door Katrijn op 2023-12-23
Scoremotivatie
Heel mooie winkel en vriendelijk en behulpzaam personeel!\r\nFijne feestdagen!!

Review door Hilde op 2023-12-23
Scoremotivatie
Mooie zaak, vriendelijke verkoopster. Doe zo verder!

Review door Lesley op 2023-12-23
Om reviews en een score te geven voor de klantvriendelijkheid van een KMO moet je in de zaak geweest zijn en een rieviewkaartje gekregen hebben met een uniek loginnummer op. Je kunt dus niet zomaar aan iedere handelaar een review geven.

Heb je een review gegeven en staat die er niet bij? Hier zijn enkele mogelijke oorzaken.
  • Je hebt je e-mailadres nog niet bevestigd. Klik hier om je verificatie opnieuw te doen
  • Je review was niet uniek. Als iemand al eens "Goed bezig!" of "Vriendelijk" als review gegeven heeft dan tonen we een duplicaat hiervan niet. Dit om spamming op de reviewpagina's te vermijden. Best is dat je een meer uitgebreide en unieke motivatie geeft. De score die je geeft wordt wel meegerekend voor de berekening van de klantvriendelijkheid van die kmo en de award Vriendelijkste Handelaar van de gemeente, ook al is dus je review niet zichtbaar door duplicatie.
  • Bij imagoschadelijke reviews zal de handelaar ervoor kunnen kiezen een review te verbergen. De negatieve review blijft wel altijd bestaan. Wat de handelaar niet kan is de score die de reviewer gegeven heeft laten verdwijnen. Alle scores, positief of negatief, zichtbaar of onzichtbaar worden meegerekend in de berekeningen voor de Vriendelijkste Handelaar.