VH15
Vriendelijkste handelaar 2015
Trendy Coiffure is de vriendelijkste handelaar van Dessel!
Op maandag 22 februari 2016 werd tijdens een glamoureuze Awarduitreiking in Feest- en seminariecomplex De Vesten, te Laakdal. de vriendelijkste handelaars 2015 bekendgemaakt. Deze handelaars werden verkozen door hun eigen klanten zelf bij hun deelname aan de eindejaarsactie van Handelsgids. Tijdens deze spetterende Eindejaarsactie werden meer als 4 miljoen lotjes uitgedeeld en zijn bijna 20.000 handelaars uit Vlaanderen beoordeeld op hun vriendelijkheid. Alle deelnemers van de eindejaarsactie op www.handelsgids.be konden punten geven aan de handelaar waar hij of zij regelmatig winkelt. De hele verkiezing is dus gebaseerd op de mening van de klanten zelf.Om als Vriendelijkste Handelaar verkozen te worden, moest de handelaar van minstens 100 verschillende klanten een quotering krijgen. Deze klanten mochten, naast hun quotering, ook suggesties voor hun handelaar bijvoegen. De vriendelijkste handelaars van 2015 ontvingen een Award en €500 aan reclamebudget. De tweede en derde plaats kregen respectievelijk €300 en €200 aan reclamebudget. Daarnaast kregen ook de klanten de kans om een mooie prijs te winnen, met een prijzenpot van maar liefst €50.000 verdeeld onder 500 winnaars. U vindt alle Vriendelijkste Handelaars per perslocatie terug op : www.handelsgids.be/persverslagen/2016
Interview met Kapsalon Trendy Coiffure
“Deze nominatie is een echte bekroning van mijn werk en van mijn personeel. We proberen altijd ons beste beentje voor te zetten. De award van Vriendelijkste Handelaar motiveert ons nu nog meer om dat vol te houden! Hopelijk zijn we er volgend jaar ook bij!”
“We hebben de klanten echt wel aangespoord om deel te nemen aan de Lente- en Eindejaarsactie. We hebben uitgelegd hoe ze konden deelnemen en natuurlijk ook dat ze er mooie prijzen mee konden winnen. Echt het proberen waard! We hebben er dus redelijk veel tijd aan besteed.”
“We zijn vooral bezig met de brushing, snit, balayage, kleuring, permanent en lokjes. Creativiteit, kwaliteit en tevredenheid staan centraal. Daarnaast proberen we een luisterend oor te zijn en gaan we samen met de klant op zoek naar het kapsel dat het beste is. Bovendien wordt de klant, door onze constante bijscholingen, vakkundig geadviseerd. Op deze manier gaat de klant steeds tevreden naar huis.”
“Mijn aansluiting bij Handelsgids vind ik echt de moeite waard. Mijn zaak wordt snel gevonden op het internet en al de nuttige informatie, zoals openingsuren en adresgegevens, zijn meteen zichtbaar. Ik heb ook gemerkt dat, sinds ik bij Handelsgids aangesloten ben, klanten minder snel op andere platformen gaan kijken om informatie te zoeken .”