Interview met de Vriendelijkste Handelaar Okapi !

 

“De vertegenwoordiger kwam langs in onze zaak om de award, het puntenkader en de waardebon te overhandigen. Ik was enorm verrast. Dat had ik niet zien aankomen. Het regende prijzen! Dat is toch wel een heel fijn gevoel. Ik probeer altijd vriendelijk te zijn tegen mijn klanten. Ik ben een zelfstandige en ik vind het dan vanzelfsprekend dat de klanten met een glimlach geholpen worden. In de toekomst ga ik dat zeker blijven doen, maar ik ga wel mezelf blijven. Of ik de verkiezing van Vriendelijkste Handelaar belangrijk vind? Goh, ik heb er nooit bij stilgestaan. Het is natuurlijk mooi meegenomen, maar het moet allemaal wel naturel blijven en niet gemaakt.”
 

“De Lente- en Eindejaarsactie is leuk voor de klanten, want die zijn altijd blij als ik hen een lotje meegeef. Ze maken dan kans op mooie prijzen. Voor de zaak zijn deze acties een meerwaarde om aan te bieden.”
 

“Okapi bestaat nu 27 jaar. We verkopen kleding, ondergoed, nachtkledij en linnen. Bij ons vind je unieke kledingstukken van goede kwaliteit. Ik vind het ook belangrijk dat mijn kledij veilig is en geen schadelijke stoffen bevat.”

 

“Toen ik mijn samenwerking met Handelsgids begon, was dat met gemengde gevoelens. Maar achteraf bekeken, ben ik blij met deze samenwerking. Zo’n initiatief moet tijd hebben om te groeien en ik merk dat Handelsgids dat aan het doen is.”