Vriendelijkste handelaar

Vriendelijkste handelaar 2015

Tuincentrum Vandeputte is de vriendelijkste handelaar van Kruishoutem! 

Op maandag 22 februari 2016 werd tijdens een glamoureuze Awarduitreiking in ‘t Waaihof, te Kortrijk. de vriendelijkste handelaars 2015 bekendgemaakt. Deze handelaars werden verkozen door hun eigen klanten zelf bij hun deelname aan de eindejaarsactie van Handelsgids. Tijdens deze spetterende Eindejaarsactie werden meer als 4 miljoen lotjes uitgedeeld en zijn bijna 20.000 handelaars uit Vlaanderen beoordeeld op hun vriendelijkheid. Alle deelnemers van de eindejaarsactie op www.handelsgids.be konden punten geven aan de handelaar waar hij of zij regelmatig winkelt. De hele verkiezing is dus gebaseerd op de mening van de klanten zelf.
 
Om als Vriendelijkste Handelaar verkozen te worden, moest de handelaar van minstens 100 verschillende klanten een quotering krijgen. Deze klanten mochten, naast hun quotering, ook suggesties voor hun handelaar bijvoegen. De vriendelijkste handelaars van 2015 ontvingen een Award en €500 aan reclamebudget. De tweede en derde plaats kregen respectievelijk €300 en €200 aan reclamebudget. Daarnaast kregen ook de klanten de kans om een mooie prijs te winnen, met een prijzenpot van maar liefst €50.000 verdeeld onder 500 winnaars. U vindt alle Vriendelijkste Handelaars per perslocatie terug op : www.handelsgids.be/persverslagen/2016


Interview met Tuincentrum Vandeputte
 
“Ik wil Handelsgids eerst en vooral van harte bedanken voor de nominatie en de extra aandacht. Voor mij is het winnen van de award een voldoening. De uitreiking was een geslaagde samenkomst, waar ik echt van genoten heb. Voor de kleine zelfstandigen is het soms moeilijk en zwaar om tegen de grote winkelcentra op te boksen. Onze zaak biedt een meerwaarde voor de klanten door onze vriendelijkheid, ons direct contact en de hulp die ze krijgen. Het is al verschillende keren gebleken dat onze klanten de nominatie duidelijk positief vinden.”

“De Lente- en Eindejaarsactie biedt voor ons niet echt een meerwaarde omdat het meestal in de drukke periodes valt en dan is het moeilijk om aan elke klant de uitleg rond de lotjes te geven. Los van het feit dat de acties in de drukke periodes vallen, proberen we toch zoveel mogelijk uitleg mee te geven. Daarnaast proberen we ook regelmatig iets mee te geven via mail, omdat de verkoop in seizoenspieken verloopt. Als we extra publiciteit kunnen maken is dat altijd positief. Er zijn heel lang wegenwerken in onze gemeente geweest. Dat heeft toch wel veel negatieve invloed gehad op onze verkoop. Door de bijdrage van Handelsgids heb ik dankzij de nominatie extra aandacht gekregen en dat is heel fijn.”