Vriendelijkste handelaar

Vriendelijkste handelaar 2015

Slagerij Decruyenaere is de vriendelijkste handelaar van Mortsel! 

Op woensdag 24 februari 2016 werd tijdens een glamoureuze Awarduitreiking in Hof Van Beatrijs, te Lier. de vriendelijkste handelaars 2015 bekendgemaakt. Deze handelaars werden verkozen door hun eigen klanten zelf bij hun deelname aan de eindejaarsactie van Handelsgids. Tijdens deze spetterende Eindejaarsactie werden meer als 4 miljoen lotjes uitgedeeld en zijn bijna 20.000 handelaars uit Vlaanderen beoordeeld op hun vriendelijkheid. Alle deelnemers van de eindejaarsactie op www.handelsgids.be konden punten geven aan de handelaar waar hij of zij regelmatig winkelt. De hele verkiezing is dus gebaseerd op de mening van de klanten zelf.
 
Om als Vriendelijkste Handelaar verkozen te worden, moest de handelaar van minstens 100 verschillende klanten een quotering krijgen. Deze klanten mochten, naast hun quotering, ook suggesties voor hun handelaar bijvoegen. De vriendelijkste handelaars van 2015 ontvingen een Award en €500 aan reclamebudget. De tweede en derde plaats kregen respectievelijk €300 en €200 aan reclamebudget. Daarnaast kregen ook de klanten de kans om een mooie prijs te winnen, met een prijzenpot van maar liefst €50.000 verdeeld onder 500 winnaars. U vindt alle Vriendelijkste Handelaars per perslocatie terug op : www.handelsgids.be/persverslagen/2016


Interview met Slagerij Decruyenaere
 
“Het winnen van deze verkiezing is een blijk van waardering en tevredenheid van onze klanten. We vinden vriendelijkheid tegenover onze klanten vanzelfsprekend. Deze award toont dus dat we op de juiste manier bezig zijn. Onze klanten zeggen ons ook dat we het verdiend hebben.”

“De verkiezing van Vriendelijkste Handelaar vinden we toch wel belangrijk. De klanten kunnnen ons anoniem een quotering geven en feedback of tips geven. Wat betreft de Lente- en Eindejaarsactie, hebben we enkel deelgenomen aan de Eindejaarsactie. We merken dat klanten gevoelig zijn voor kleine attenties en de acties dus enorm appreciëren.”

“Als slagerij onderscheiden wij ons van anderen doordat we al onze kwalitatieve producten nog zelf op ambachtelijke wijze bereiden. Van onze ham tot onze worsten. We krijgen bij wijze van spreken een complete kip aan, en daarna koken, plukken en verwerken we die kip nog zelf. Daarnaast maken we ook al onze salades en onze mayonaise zelf. 99% van onze producten zijn huisgemaakt. Dit jaar zijn we zelfs verkozen tot zilveren “Eurobeef”. In 1966 zijn mijn ouders eigenlijk begonnen met deze slagerij en ik heb deze zaak dan samen met mijn broer overgenomen in 2009.”

“Handelsgids betekent veel voor ons. Via Handelsgids zijn we vindbaar op het internet. Als mensen op zoek gaan naar onze zaak, vinden ze onze pagina van Handelsgids onmiddellijk. Daar krijgen de mensen al een eerste indruk van onze zaak. Er staat enkel wat meer informatie over onze zaak, onze openingsuren en contactgegevens op. We merken dat een deel van onze nieuwe klanten bij ons terecht kwamen via Handelsgids. Daarnaast hebben we ook al een aantal spontane sollicitaties mogen ontvangen.”