Vriendelijkste handelaar

Vriendelijkste handelaar 2015

David-Debal Bierhandel heeft de 1ste plaats behaald als vriendelijkste handelaar van Nieuwpoort!

Op woensdag 2 maart 2016 werd tijdens een glamoureuze Awarduitreiking Feestzaal Sint-Jan, te Diksmuide de vriendelijkste handelaars 2015 bekendgemaakt. Deze handelaars werden verkozen door hun eigen klanten zelf bij hun deelname aan de eindejaarsactie van Handelsgids. Tijdens deze spetterende Eindejaarsactie werden meer als 4 miljoen lotjes uitgedeeld en zijn bijna 20.000 handelaars uit Vlaanderen beoordeeld op hun vriendelijkheid. Alle deelnemers van de eindejaarsactie op www.handelsgids.be konden punten geven aan de handelaar waar hij of zij regelmatig winkelt. De hele verkiezing is dus gebaseerd op de mening van de klanten zelf.
 
Om als Vriendelijkste Handelaar verkozen te worden, moest de handelaar van minstens 100 verschillende klanten een quotering krijgen. Deze klanten mochten, naast hun quotering, ook suggesties voor hun handelaar bijvoegen. De vriendelijkste handelaars van 2015 ontvingen een Award en €500 aan reclamebudget. De tweede en derde plaats kregen respectievelijk €300 en €200 aan reclamebudget. Daarnaast kregen ook de klanten de kans om een mooie prijs te winnen, met een prijzenpot van maar liefst €50.000 verdeeld onder 500 winnaars. U vindt alle Vriendelijkste Handelaars per perslocatie terug op : www.handelsgids.be/persverslagen/2016


Interview met David-Debal Bierhandel
 

“De award zien we als een bekroning van al de inzet van mijn team en mezelf. We doen elke dag ons best om de klanten zo goed
 mogelijk te bedienen. De award van Vriendelijkste Handelaar van Nieuwpoort bevestigt dat alleen maar. We hebben geen extra inspanningen gedaan om Vriendelijkste Handelaar van Nieuwpoort te worden, want we wisten niet dat deze verkiezing gekoppeld was aan de Lente- en Eindejaarsactie. We hebben ons ook niet anders voorgedaan, zodat we de award zouden ontvangen. Voor ons was het dus een enorme verrassing. Maar dat maakt het alleen maar leuker! Naar de toekomst toe gaan we niet echt iets veranderen.”

“De Lente- en Eindejaarsactie is leuk om aan onze klanten aan te bieden, want ze kunnen er mooie prijzen mee winnen. We bieden als zaak al heel wat acties aan. De Lente- en Eindejaarsactie zijn bij ons aanvullend op de andere acties.”

“Onze zaak bestaat al sinds 1993, dus dat is toch al een tijdje. We zijn een drankencentrale en we bieden een groot assortiment aan van bieren, frisdranken, sterke dranken en gins. Daarnaast specialiseren we ons in het leveren van de goederen aan klanten. Het merendeel van de klanten komt uit de horeca.”

“Handelsgids is voor ons een aanvullend medium om de klanten te bereiken. Het zorgt ook voor extra publiciteit voor de zaak.”