Vriendelijkste handelaar

Vriendelijkste handelaar 2015

Kapsalon Sara is de vriendelijkste handelaar van Boortmeerbeek! 

Op woensdag 25 maart 2016 werd tijdens een glamoureuze Awarduitreiking in Salon George, te Leuven de vriendelijkste handelaars 2015 bekendgemaakt. Deze handelaars werden verkozen door hun eigen klanten zelf bij hun deelname aan de eindejaarsactie van Handelsgids. Tijdens deze spetterende Eindejaarsactie werden meer als 4 miljoen lotjes uitgedeeld en zijn bijna 20.000 handelaars uit Vlaanderen beoordeeld op hun vriendelijkheid. Alle deelnemers van de eindejaarsactie op www.handelsgids.be konden punten geven aan de handelaar waar hij of zij regelmatig winkelt. De hele verkiezing is dus gebaseerd op de mening van de klanten zelf.
 
Om als Vriendelijkste Handelaar verkozen te worden, moest de handelaar van minstens 100 verschillende klanten een quotering krijgen. Deze klanten mochten, naast hun quotering, ook suggesties voor hun handelaar bijvoegen. De vriendelijkste handelaars van 2015 ontvingen een Award en €500 aan reclamebudget. De tweede en derde plaats kregen respectievelijk €300 en €200 aan reclamebudget. Daarnaast kregen ook de klanten de kans om een mooie prijs te winnen, met een prijzenpot van maar liefst €50.000 verdeeld onder 500 winnaars. U vindt alle Vriendelijkste Handelaars per perslocatie terug op : www.handelsgids.be/persverslagen/2016

Interview met Kapsalon Sara
 
“Ik vind het zeer tof dat wij deze award voor Vriendelijkste Handelaar in ontvangst mochten nemen. Het doet mij een enorm plezier dat zoveel mensen deelgenomen hebben aan de acties. Ik was verbaasd toen ik hoorde dat ik genomineerd was. Ik was al helemaal vergeten dat de acties en de verkiezing van Vriendelijkste Handelaar samenhingen. Ik dacht dat de lotjes enkel voor de
klanten bedoeld waren om iets te winnen. Een leuke verrassing dus! Ik ga dus zeker opnieuw meedoen met de Lente-actie, zoals ik in december ook meedeed met de Eindejaarsactie.”

“Zowel de verkiezing van Vriendelijkste Handelaar als de Lente- en Eindejaarsactie vind ik een goed initiatief. Goed dat zoiets bestaat en dat de klanten ook de kans krijgen om iets te winnen. Wie wint er nu niet graag iets hé (lacht)! Door de acties van Handelsgids aan te bieden, kan ik een beetje extra reclame maken voor de zaak en voor Handelsgids. De klanten vinden de acties interessant, dus dat is een win-win situatie. De acties heb ik wel op onze facebook-pagina geplaatst. Op die manier kan ik ook een ander publiek bereiken naast de vaste klanten. Vooral op de Facebook-pagina kreeg ik veel leuke reacties.”

“In 2010 ben ik begonnen met het kapsalon. Bij ons kan je terecht om je haren te knippen, föhnen, stylen en (ont)kleuren. Sinds kort bied ik een nieuwe maskerbehandeling aan waarbij je 20 minuten onder een warmtebron moet zitten. Daarnaast heb ik ook een speciale keratinebehandeling voor de kleuring van haren. Wat deze behandeling bijzonder maakt is dat het je haren zachter en sterker maakt. De behandeling zorgt er ook nog eens voor dat de kleur langer blijft en dat je haar meer glanst. Voordien was ik kapper-aanhuis. Dat heb ik vier jaar gedaan.”

“Handelsgids staat voor mij gelijk aan hoger scoren in de zoekmachines. Beter scoren in een zoekmachine helpt mij om nieuwe
klanten te bereiken. Mijn pagina op Handelsgids.be is een hulp voor de klanten voor praktische informatie over het salon. Ik kan op die persoonlijke pagina ook een link plaatsen naar mijn eigen website. Zeer handig dus!”