Soms een beetje te veel andere artikelen...

A
Anoniem
2017-06-12
4.6 Beoordeling van 4.6/5

Over het interieur
Soms een beetje te veel andere artikelen dan pralines. De winkel draagt toch de naam van Leonidas. Dan verwacht ge u in de eerste plaats aan opvallende toog met pralines. Ik kan er mij wel in vinden dat het tegenwoordig een trend is.

Over de service
ik heb nooit het tegenovergestelde ondervonden

Schrijf zelf een review over Valentino Genk Meer info Valentino Genk »