Meestal oké behalve als het zeer druk...

V
Veronica
2017-06-13
4.4 Beoordeling van 4.4/5

Scoremotivatie
Gewoon jezelf zijn dat vind ik best... !

Over de ontvangst
Meestal oké behalve als het zeer druk is maar daar kan ik begrip voor opbrengen... .

Over het interieur
Komt wat druk over en soms geen goed overzicht door gebrek aan ruimte.

Over product/dienst
Altijd lekker vers en proper....!

Over de service
Geen problemen tot nu toe,alles prima....!

Over de verkoper
Vriendelijk,niet opdringerig en beleefd.

Schrijf zelf een review over Valentino Genk Meer info Valentino Genk »