De toonbank staat een beetje vol met...

A
Antoon
2018-06-04
4 Beoordeling van 4/5

Over het interieur
De toonbank staat een beetje vol met overbodige dingen, zeker op zondag als het druk is om te bestellen.

Schrijf zelf een review over Patisserie Finesse Meer info Patisserie Finesse »