Ontdek de reviews van klanten van Patisserie Finesse in Gistel.

Klik hier om zelf een review te schrijven

Groot assortiment Verfijnde en... 10 Review door Thomas op 2018-12-25
De plaats voor fijne patisserie... 10 Review door Bart op 2018-12-13
De toonbank staat een beetje vol... 8 Review door Antoon op 2018-06-04
Vriendelijk behulpzaam uitleg en... 9,5 Review door Noel op 2018-05-29
De toonbank ligt nogal vol met a... 9 Review door Antoon op 2018-05-15
Wat een super snelle en super vr... 10 Review door Denise op 2018-05-15
Super lekker brood,leuke en vrie... 10 Review door Gerard op 2018-04-05
Mooie winkel maar de toonbanken... 8,7 Review door Lindsey op 2018-03-29
goede en vlotte bediening, steed... 9,5 Review door Rik op 2018-03-20
ganse team altijd beleefd en vri... 10 Review door Raf op 2018-03-19
Om reviews en een score te geven voor de klantvriendelijkheid van een KMO moet je in de zaak geweest zijn en een rieviewkaartje gekregen hebben met een uniek loginnummer op. Je kunt dus niet zomaar aan iedere handelaar een review geven.

Heb je een review gegeven en staat die er niet bij? Hier zijn enkele mogelijke oorzaken.
  • Je hebt je e-mailadres nog niet bevestigd.
  • Je review was niet uniek. Als iemand al eens "Goed bezig!" of "Vriendelijk" als review gegeven heeft dan tonen we een duplicaat hiervan niet. Dit om spamming op de reviewpagina's te vermijden. Best is dat je een meer uitgebreide en unieke motivatie geeft. De score die je geeft wordt wel meegerekend voor de berekening van de klantvriendelijkheid van die kmo en de award Vriendelijkste Handelaar van de gemeente, ook al is dus je review niet zichtbaar door duplicatie.
  • Bij imagoschadelijke reviews zal de handelaar ervoor kunnen kiezen een review te verbergen. De negatieve review blijft wel altijd bestaan. Wat de handelaar niet kan is de score die de reviewer gegeven heeft laten verdwijnen. Alle scores, positief of negatief, zichtbaar of onzichtbaar worden meegerekend in de berekeningen voor de Vriendelijke Handelaar.