Reviews voor Schoonheidsinstituut & Parfumerie Karien
Ontdek de reviews van klanten van Schoonheidsinstituut & Parfumerie Karien in Herk-de-Stad.
Klik hier om zelf een review te schrijven
Scoremotivatie
vriendelijk, behulpzaam en kent haar vak heel goed.
Review door Hilda op 2016-12-31
vriendelijk, behulpzaam en kent haar vak heel goed.
Review door Hilda op 2016-12-31
Scoremotivatie
Altijd vriendelijk en behulpzaam
Tips voor de handelaar
doe gewoon zo verder
Review door Anita op 2016-12-27
Altijd vriendelijk en behulpzaam
Tips voor de handelaar
doe gewoon zo verder
Review door Anita op 2016-12-27
Scoremotivatie
Iemand die weet waar ze mee bezig is zonder pruts en prats.
Review door Tina op 2016-12-25
Iemand die weet waar ze mee bezig is zonder pruts en prats.
Review door Tina op 2016-12-25
Scoremotivatie
je wordt altijd vriendelijk onthaald waardoor je je zeker welkom voelt; Bedankt Karien
Review door Christiane op 2016-12-12
je wordt altijd vriendelijk onthaald waardoor je je zeker welkom voelt; Bedankt Karien
Review door Christiane op 2016-12-12
Scoremotivatie
zowel mijn man als ikzelf genieten van de heerlijke voetverzorging en voelen ons nadien 10 kg lichter :-)
Review door Christiane op 2016-05-22
zowel mijn man als ikzelf genieten van de heerlijke voetverzorging en voelen ons nadien 10 kg lichter :-)
Review door Christiane op 2016-05-22
Scoremotivatie
altijd correct en vriendelijk. Prima service! bedankt Christiane en Romain
Review door Christiane op 2016-05-22
altijd correct en vriendelijk. Prima service! bedankt Christiane en Romain
Review door Christiane op 2016-05-22
Scoremotivatie
altijd op tijd en een vriendelijke babbel!
Tips voor de handelaar
voor mij is het goed zoals het is!
Review door Annie op 2016-04-25
altijd op tijd en een vriendelijke babbel!
Tips voor de handelaar
voor mij is het goed zoals het is!
Review door Annie op 2016-04-25
Scoremotivatie
Moet blijven zoals ze is. Bijna helemaal perfect. Ben er al vele jaren klant. Een correcte zelfstandige kan niet van allemaal gezegd worden.
Review door Jenny op 2016-04-02
Moet blijven zoals ze is. Bijna helemaal perfect. Ben er al vele jaren klant. Een correcte zelfstandige kan niet van allemaal gezegd worden.
Review door Jenny op 2016-04-02
Scoremotivatie
goede stielkennis proper-werken vriendelijk wat wil je nog meer!!!
Review door Marie-louise op 2016-03-22
goede stielkennis proper-werken vriendelijk wat wil je nog meer!!!
Review door Marie-louise op 2016-03-22
Scoremotivatie
Zeer goede service, heel vriendelijk, goed advies
Review door An op 2016-01-07
Zeer goede service, heel vriendelijk, goed advies
Review door An op 2016-01-07
Heb je een review gegeven en staat die er niet bij? Hier zijn enkele mogelijke oorzaken.
- Je hebt je e-mailadres nog niet bevestigd. Klik hier om je verificatie opnieuw te doen
- Je review was niet uniek. Als iemand al eens "Goed bezig!" of "Vriendelijk" als review gegeven heeft dan tonen we een duplicaat hiervan niet. Dit om spamming op de reviewpagina's te vermijden. Best is dat je een meer uitgebreide en unieke motivatie geeft. De score die je geeft wordt wel meegerekend voor de berekening van de klantvriendelijkheid van die kmo en de award Vriendelijkste Handelaar van de gemeente, ook al is dus je review niet zichtbaar door duplicatie.
- Bij imagoschadelijke reviews zal de handelaar ervoor kunnen kiezen een review te verbergen. De negatieve review blijft wel altijd bestaan. Wat de handelaar niet kan is de score die de reviewer gegeven heeft laten verdwijnen. Alle scores, positief of negatief, zichtbaar of onzichtbaar worden meegerekend in de berekeningen voor de Vriendelijkste Handelaar.








